Metoda proiectului în sprijinul dezvoltării competenţelor secolului XX

vineri, 29 iulie 2011

şomaj temporar

  E vacanţa mare şi, deşi până pe 18 iulie am fost tot în activitate, mă simt oarecum nefiresc în absenţa elevilor mei, adică fără obiectul muncii.
  Gândul mi se îndreaptă mai ales spre absolvenţii clasei a VIII-a, A VIII-a C, care, bucuroşi de performanţa , lor, se bucură din plin de zilele însorite de vară..., fără să se gândească că noua etapă nu e "floare la ureche", e ceva foarte serios, un pas important în formarea lor.
   Le doresc să aibă parte de profesori care să fie LA FEL DE ATENŢI la ceea ce li se întâmplă, să nu piardă pe niciunul pe drum, să le valorifice capabilităţile şi să şlefuiască ce mai e de şlefuit....
   SĂ FIE SĂNĂTOŞI ŞI SĂ CREASCĂ MARI LA MODUL FRUMOS!

4 comentarii:

Călătorul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Călătorul spunea...

Spui ca nu ai activitate!? Ma-ndoiesc! Nu te vad dand in plictis!
Te cotrazic cand este vorba de etapa in care trec copii de-a Vlll-a. ESTE FLOARE LA URECHE! Dupa 60 de ani se mai schimba cate ceva, dar nu esential!

Biyianca spunea...

Doamna profesoara este inceput de an si vreau sa va intreb cum va mai simtiti ? Care mai este atmosfera pe la sc 5? Elevii , profesorii , ne duc dorul? Sunt convinsa ca este mult mai liniste acum...Noi va ducem dorul tuturor ...IN SPECIAL EU ..care poate ca nu credeti fiind abia a 2-a zi a mea de liceu , insa chiar este o diferenta...! Nu ma asteptam..! Am intrat la Spiru Haret ..matematica informatica clasa a 9a C (si cu niculache si camelia) . Domnul diriginte ( Florin Anastasiu) ne numeste clasa de ELITA a liceului , si sentimentu bineinteles ca este pe masura..! Ora de matematica este sustinuta de catre domnu director Gutescu...care ne-a dat pt maine o tema..de am ramas masca , eu cel putin...! Cu toate astea avem cei mai grozavi profesori si cei mai buni ai liceului...In frunte cu domnul diriginte , care este absolut grozav:x! Va transmitem salutari , pupici , si toate cele buna sin partea elevilor de la Haret! multumim ca ne-ati ajutat sa ajungem aici..si un an nou cat mai frumos cu cat mai multe reusite ! Va pupam:*

argentinagherasim spunea...

V-am considerat mereu copiii mei personali. Chiar îmi este dor de voi. Dar, nu vă culcaţi pe-o ureche. Spre binele votru, domnul Anastasiu este şi foarte exigent. ŢINEŢI APROAPE DE DUMNEALUI!

Trimiteți un comentariu