Metoda proiectului în sprijinul dezvoltării competenţelor secolului XX

luni, 30 mai 2011

Am nevoie de încurajări...

  Azi-noapte am stat pe calculator şi tot nu mi-am rezolvat toate problemele legate de evaluarea finală din programul " INSTRUIREA ÎN SOCIETATEA CUNOAŞTERII". Mi-aş fi dorit să vă am alături, dragi elevi it-işti.
    Nici voi nu să nu vă luaţi vacanţă anticipată! Faceţi ultima revizuire a paginii wiki/blog!
     Să sperăm că totul va fi la înălţimea aşteptărilor voastre, dar şi conform speranţelor mele.

6 comentarii:

SirAndrew spunea...

Eu cu Dragos am mai postat pe pagina de wiki, defapt Dragos a inceput sa posteze bancuri, iar eu i.am explicat frumos ca nu se cuvine sa posteze bancuri pe o pagina oficiala.......

Catalina spunea...

Va vom incuraja in continuare.Suntem siguri ca rezultatul va fi unul bun!

Unknown spunea...

Snut alaturi de dumneavoastra , va voi sustine in tot ceea ce faceti.

Biyianca spunea...

Doamna profesoara ...va multumim ! a fost cel mai bun an alaturi de dumneavoastra...am avut atetea momente placute impreuna...unul dintre acestea,consider eu , cel mai frumos ,benefic , solicitant totodata a fost Metoda proiectului , de care , sper eu , ca ne va forma pe viitor:D!Eu sigura ca rezultatul muncii noastre si in principal al dumneavoastră va fi cel asteptat . Sunt sigura ca clasa noastra , a 8-a c ...a fost si va fi incontinuare alaturi de dumneavoastra si nu va vom dezamagi , speram NICI de data aceasta ...! Ne bucuram pentru ca ati fost alaturi de noi , ne-ati pregatit pentru toate concursurile ,toate olimpiadele , pentru anul acesta dificil , pentru ca am reusit , prin acest proiect sa facem ora de romana mult mult mai placuta :)! Clasa a 8-a C va transmite un calduros La multi ani pentru ziua de maine....speram sa va bucuram cu un rezultat de exceptie atat la rezultatul final al proiectului cat si la rezultatele de la examene...Speram sa aveti un an cat mai frumos , o zi de nastere cat mai frumoasa...si speram ca maine sa putem si noi sa va impartasim urarile noastre de bine >:D< Va iubim si mult successssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss! Bianca.

Biyianca spunea...

Doamna profesoara ..cred ca v-am dat gresit adresa mea de blog...! Va rog sa o modificati daca puteti...ea este : www.biyiaaa.blogspot.com

argentinagherasim spunea...

DRAGILOR, gândurile voastre au transmis o energie pozitivă. A fost excelent, emoţionant până în ultimul moment. Mulţumesc tuturor.

Trimiteți un comentariu