Metoda proiectului în sprijinul dezvoltării competenţelor secolului XX

marți, 31 mai 2011

MAGNA CUM LAUDE

 TTLUL ESTE O EXPRESIE DIN LATINĂ ŞI SE REFERĂ LA REZULTATELE DEOSEBITE OBŢINUTE LA UN EXAMEN, PREGĂTIRE DE-A LUNGUL UNUI CICLU CURRICULAR.
     Calificativul este deopotrivă al vostru, fiindcă, fără voi, nu aş fi putut să realizez ce trebuia făcut, al meu- ca să las modestia la o parte - al echipei având o formatoare de excepţie.
   Ideea este că viitorul este al echipei, al învăţării autonome, al relaţionării. Pentru a realiza toate acestea, pentru a fi eficienţi şi performanţi,  e necesar să apelăm la mijloacele multimedia, mai ales că timpul se scurge în defavoarea noastră.
     În acest sens, dictonul latinesc  CARPE DIEM (TRĂIEŞTE -ŢI CLIPA) este actual, în ciuda clasicităţii sale.
    Continuaţi să-mi scrieţi, mai ales pe blog. Facebook-ul  nu-i tocmai opţiunea mea. Eu prefer o anumită DISCREŢIE.

3 comentarii:

Mariiia spunea...

Ne bucram ca totul a avut un rezultat foarte bun,in final, si ne-am ridicat la asteptarile dvs. In aceelasi timp ne pare rau ca s-a terminat ,,Metoda proiectului" si, totodata, si aceasta scurta parte a vietii noastre,numita GIMNAZIU. Insa toate acestea duc catre un nou inceput, sustinut de ceea ce am invatat in acesti 4 ani de zile. O sa ne fie dor!

Catalina spunea...

Ne bucuram de rezultatele proiectului,si mai ales ca s-a sfarsit totul cu bine dupa atata efort depus mai ales din partea dumneavoastra,si va transimtem un calduros La multi ani!!!

Maddii spunea...

Acest proiect este doar sfarsitul unui incepiut! Prin aceasta cale, am dovedit ca putem ajunge la asteptarile doamnei profesoare de romana. Am stiut, am dovedit. Felicitari doamnei profesoare, felicitari colegilor mei!

Trimiteți un comentariu